vrijdag 23 januari 2015

Doodgewone dingen

Soms gaan er golven door blogland. Iemand start met een leuk idee en anderen volgen. En deze week was het weer zo. Lilith deelde een lijstje met doodgewone dingen waar zij ongelooflijk blij van kan worden.
Weekend-geluk
En omdat een goed idee altijd goed is, spring ik mee op die golf. Allé hup, we zijn vertrokken

  • Mijn boek uitlezen en me nog minstens een halve dag afvragen hoe het nu met die personages zou zijn. 
  • Heerlijke me-time met een cappuccino en een stukje chocolade (met nootjes).
  • Wakker worden voor de wekker en nog heerlijk een kwartiertje kunnen snoozen. 
  • Door vertraging van een eerdere trein, vroeger op mijn bestemming raken dan ik had gedacht. 
  • Plots, gewoon uit het niets, een super goed idee krijgen. (Waar komt dat toch vandaan?)
  • Lachen met een hilarische mop/situatie van enkele jaren geleden. En blijkbaar is die nog altijd even grappig. 
  • Een pakje krijgen met de post. Ook al weet ik meestal wat erin zit en heb ik het ook bijna altijd zelf betaald. Het is gewoon super leuk als het er is. 
  • Schoen, kleren, accessoires vinden waarvan ik meteen weet dat ze als gegoten gaan zitten. 
  • Met een geweldig idee naar een rommelmarkt trekken en dan ook nog vinden wat ik zoek. 
  • In de eerste voorjaarszon een boekje zitten lezen. 
  • Ontbijten met alles erop en eraan, zonder dat ik er zelf een klop voor heb moeten doen. 
  • Slapen in pas gewassen lakens... heerlijk. 
  • Mijn vinger met cakedeeg aflekken. 
  • Iedereen een goedemorgen wensen op weg naar het koffie apparaat en heel vele leuke reacties terugkrijgen. 
  • Een restje Chinees dat nog is achter gebleven in de koelkast. 
  • De compleet foute tekst meezingen met een liedje. 

Blog of geen blog, laat ook zeker jullie oohhhh zo blij van worden! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten