maandag 18 mei 2015

Mei 2015 heeft het niet zo voor mij...

Op 10 mei gaf ik een presentatie aan 17 gemotiveerde bloggers over hoe ze efficiënter kunnen bloggen. Met eenvoudige tips leer je beter plannen, krijg je betere content en een leukere blog. 

Maar sinds deze maand loopt mijn eigen planning hopeloos in het honderd. Je zal het misschien al gemerkt hebben, maar de laatste twee weken is hier nog amper een bericht verschenen. De reden is simpel: mei 2015 heeft het niet zo voor mij, blijkbaar... 

Het begon al tijdens ons weekendje in Berlijn. Op dag twee werd ik zwaar verkouden wakker. Ach ja, we bijten wel wat door, dacht ik. En ja, ik overleefde drie dagen op aspirines en neusdruppels, en ook een extra merci voor de Mediamarkt op Alexanderplatz waar ik even gecrasht ben. 

Op 10 mei, ja, ja,...moederkesdag, ging hier de telefoon om kwart na zeven 's ochtends. Dan weet je wel meteen dat dat niet is om te vragen of je in de namiddag even op bezoek komt. Mijn mama was plots opgenomen in het ziekenhuis. Qua donderslag en hemel kon dat wel even tellen. 
Gelukkig herstelt ze goed en komt alles wel weer in orde, maar geschrokken ben ik wel. 

En als je eindelijk denkt dat het stof wel even zal gaan liggen, steekt het niet te detecteren chauffagelek weer de kop op. Er komt dan water uit ons parket en zo. Goed kan dat niet zijn, hé. Maar zelfs een professional kan het lek niet vinden... en dan zijn er twee opties, afwachten of openbreken... 

Dus mocht je de afgelopen dagen gedacht hebben: 'die Miss Fabuleus schrijft ook niet veel meer...' dan weet je nu hoe dat komt. Hopelijk hebben we het nu gehad voor de rest van de maand of laat ons meteen het hele jaar nemen. En dan kan ik mij weer voor 100% op leuke blogberichten richten! 

 

4 opmerkingen:

  1. Uugh. Inderdaad alles behalve een toffe maand op die ene presentatie dan na natuurlijk. Hopelijk valt alles snel terug op z'n plaats en kan jij weer lekker verder bloggen. Ik duim mee dat juni een pak beter wordt als mei.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel beterschap voor je mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was één van de gelukkigen die naar je uiteenzetting zat te luisteren op het femma blogweekend. Knap dat je nog de moed had om te komen spreken voor ons. Ik ben blij te lezen dat je mama goede vorderingen maakt en ondertussen aan de betere hand is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei! Niet goed. Veel beterschap dan voor jou en je mama en ik duim voor een snelle oplossing voor het lek!

    BeantwoordenVerwijderen