vrijdag 27 maart 2015

Win een exemplaar van het super populaire boek Opgeruimd! van MarieKondo

Een dikke maand geleden schreef ik een review over Opgeruimd!, het boek van de Japanse opruimgoeroe Marie Kondo. Een boek dat je doet zin krijgen om op te ruimen. Geweldig toch!


En ja, het is hier ondertussen een van de populairste en meest gelezen berichten en dat stelt me trouwens gerust. Ik ben niet de enige die teveel spullen heeft en haar huis er niet altijd opgeruimd bij ligt. Er moeten nog mensen zijn die net als ik wel wat tips en hulp kunnen gebruiken. 
Hoog tijd dus om hier één iemand super blij te maken met een exemplaar van het boek. Wat moet je doen? Bezoek de Miss Fabuleus-pagina op facebook en tag jezelf (of iemand anders) in de foto. 

Je kan meedoen tot donderdag 2 april (20u). 
Op vrijdag 2 april wordt er uit alle namen een winnaar getrokken. 


In dit filmpje verklapt Marie Kondo al enkele tips om snel aan de slag te gaan. 


Je kan het boek ook meteen bestellen via deze link




5 opmerkingen:

  1. Ooooh leuk, een winactie, ik heb er al zoveel goeds over gelezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1 april is een woensdag, dat weet ik nu toevallig 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm, ahem ahem, kuch kuch... voor iemand die als bijnaam hamster heeft gekregen, en toch droomt van een opgeruimd huis, zou het helpen, het boek? Zou het?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb geen Facebook, maar zou toch heel graag meedoen aan deze winactie!
    Marieke (synna@planet.nl)

    BeantwoordenVerwijderen