maandag 23 maart 2015

11 redenen waarom je moet stoppen met twijfelen.

Er zijn nog enkele plaatsen vrij voor de blogameetup van volgende week zaterdag 28 maart in Antwerpen. Tijd dus om nog een laatste poging te doen om de twijfelaars over de streep te trekken.


Want aan uzelf kent ge een ander, zegt mijn mama vaak. En ook ik moet toegeven dat ik niet altijd meteen te vinden ben om naar een event te gaan waar ik niemand ken. Want iedereen gaat daar zeker iemand kennen, als ik binnenkom gaat iedereen zonder twijfel naar mij kijken, en tegen wie moet ik een hele avond praten,...

Logisch dus dat je twijfelt om je in te schrijven voor een betalend event in Antwerpen. Maar laat ik u eens 11 goede redenen geven om toch te komen. Pas als je dan nog redenen vindt om niet te komen, hoef je je niet in te schrijven. Al de rest surft meteen naar hier en komt zaterdag 'hallo' tegen mij zeggen.

  • Er is eten, dus met honger zal je niet naar huis gaan. 
  • Je drinkt heel de avond zoveel als je wil, dus na drie cava's zie je niet eens meer dat iedereen naar jou aan het kijken is. 
  • Je kan later aansluiten en vroeger naar huis gaan. Dat is allemaal toegestaan... 
  • Er wordt gecarpoold van over heel het land. Lanceer hier een oproep en wie weet rijd je met wat mensen uit je streek naar Antwerpen. 
  • Je kan er iets leren om je blog nog beter te maken, meer inspiratie te vinden en geld te verdienen. Als dat niet nuttig is!
  • Je kan er massa's nieuwe vrienden en vriendinnen maken, want ik kan u verzekeren dat er gaat getetterd worden. 
  • Het is het ideale moment om met andere bloggers een initiatief waarmee je binnenkort de hele blogosfeer op zijn kop zit. 
  • We zorgen voor een naamkaartje zodat je niet 100 keer moet zeggen wie je bent en hoe je blog heet. 
  • Er gaan massa's leuke dingen te doen zijn die avond. Ik kan nog niet zeggen wat, maar je gaat je niet vervelen. 
  • Je gaat naar huis met massa's goodies waardoor je inschrijvingsgeld snel vergeten gaat zijn. 
  • Je kan die avond zelf geweldig leuke prijzen winnen waar heel wat mensen jaloers op gaan zijn. 
  • Je hebt al meteen een leuk onderwerp om volgende week over te bloggen. Vergeet dus zeker je fototoestel niet. 
  • Vergeten wie je allemaal ontmoet hebt? Geen probleem. Wij zorgen achteraf voor een volledige gastenlijst. Zo kan je thuis nog eens rustig al die blogs bekijken. 
  • En als je nu echt niemand zou vinden om die avond tegen te praten dan sta zeker ik, maar ook Soetmin, Heidi en Lobke met veel plezier klaar voor een uitgebreide babbel. 
Dus kom allemaal af volgende week zaterdag. Het gaat echt de max zijn en het zou toch zonde zijn dat je het mist omdat je nu nog een beetje twijfelt... 

Inschrijven kan via blogameetup.be

7 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat de naamkaartjes met een iets groter lettertype zijn dan op de blogbrunch? Dan hoef ik niet onbeleefd te staren omdat ik het niet kan lezen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal er zijn net zoals vorig jaar. See you there !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, ik kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan ineens wel ... super tof. Tot zaterdag alvast ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mij hoef je niet te overtuigen, ik was na de eerste editie al aant wachten op een vervolg. Maar jammer genoeg speelt mijn band (en zonder mij lukt dat niet echt) die avond, dus geraak ik er echt niet. Zo spijtig. Ik ga volgende weken of de pc niet opendoen, of kei hard wenen bij al die leuke verhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik was zo graag gegaan! En ik zit zelfs al in Antwerpen die dag, maar jammer genoeg voor het werk en ik kan er dus niet tussenuit. Heel veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. M'n 1ste blogmeeting, ik kijk ernaar uit!
    Liefs Saartje

    http://saartjeathome/blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen