woensdag 31 december 2014

Dit lazen jullie het meest in 2014

Naar goede gewoonte maak ik aan het einde van het jaar een overzichtje van wat jullie het afgelopen jaar het meest gelezen hebben en dus waarschijnlijk ook de beste artikels vonden.

Op de vijfde plaats staat dit jaar het artikel over de 10 geweldige ideeën voor glazen potten. Jullie hebben hier blijkbaar al heel wat inspiratie uit gehaald.

De 7 vragen die elke vrouw zich moet stellen bij het opruimen van haar kleerkast staat op de vierde plaats. Ideaal voor iedereen die van plan is zijn of haar kast eens uit te mesten.

De broodpudding delux haalde de derde plaats. Hij is dan ook echt super lekker. Als er wat brood over is, maak ik er vaak eentje. Een maandagochtend op de trein wordt plots een beetje beter met zo'n stukje broodpudding.

Op de tweede plaats staat de superhandige boodschappenblok. Gedaan met boodschappenlijstjes maken. Gewoon aankruisen en hups naar de winkel. Ik organiseerde een groepsaankoop en ondertussen zijn er al 23 exemplaren de deur uit.

Vorig jaar nog op de tweede plaats, maar dit jaar terecht op de eerste, de Miss Fabuleus receptenmap. Een printable om je eigen super handige map te maken waarin je al je recepten kan bewaren.


Leuk trouwens dat de top 5 er bijna volledig anders uitziet dan vorig jaar. Dat wil volgens mij zeggen dat jullie ook in 2015 nog meer tip en tricks willen lezen over tijd winnen, je leven organiseren en geld besparen. Of heb ik het fout?

Laat trouwens gerust weten over welke thema's en onderwerpen jullie meer willen lezen in 2015.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten