vrijdag 5 september 2014

Super benieuwd #1

Whoow, weer een nieuwe blogrubriek! Het kan deze maand echt niet op. In 'Super Benieuwd' verzamel ik elke maand allerlei dingen waar mijn oog op gevallen is. Dat kunnen boeken zijn, tentoonstellingen, hebbedingen,... Er gaat hier waarschijnlijk heel wat de revue passeren.

Het is aangeraden om deze tips enkel als inspiratie te zien. Zoals de titel al doet verraden, ben ik zelf nog super benieuwd. Het kan dus zijn dat ze toch dik tegenvallen.




Boek
How Blogs Work
Er is deze dagen in blogland heel wat te doen rond het boek van Kelly. En dat is zeker niet onterecht, want ik kan ondertussen bevestigen dat het bomvol staat van de tips en tricks om je blog (nieuw) leven in te blazen. Maar er is meer! Ook Stephanie Duval van 70percentpure heeft al haar kennis verzameld in een inspirerend boek. Ze riep trouwens ook de hulp in van bloggers in het binnen- en het buitenland. Ben je dus net als ik op zoek naar nog meer raad om van jouw blog de allerbeste blog te maken? Ren dan samen met mij op 16 september naar de boekenwinkel.
www.lannoo.be




Eten
Wie heeft er hier al eens van Smartmat gehoord? Er zullen hier waarschijnlijk niet al teveel belletjes beginnen rinkelen. Kort samengevat is het een voedselabonnement. Je kan je bijvoorbeeld inschrijven voor het pakket vier dagen voor twee personen. Je krijgt dan wekelijks alle ingrediënten aan je deur afgeleverd. Er zitten ook telkens recepten bij die door voedingsexperts zijn samengesteld. Wat zou moeten leiden tot een inspirerende en evenwichtige voeding. Dat klinkt toch echt wel goed! Voor 65 euro staat er al zo'n pakket voor je deur. Ik ben hier dus eigenlijk razend benieuwd naar.
www.smartmat.be



Hebbeding
Je kan het zo zot niet bedenken of het bestaat, maar nu ga je toch wel lichtjes denken dat ik al iets teveel cocktails heb gedronken bij het schrijven van dit bericht. Maar je leest het goed ja... een kaars die naar oude boeken ruikt. En of ik daar benieuwd naar ben! Ga trouwens maar eens kijken in de Etsy-shop van Frostbeard Studio. Ze hebben nog een paar specialekes in de aanbieding.


En tot slot nog een geweldige om mee af te sluiten. Wat denk je van een 'Muursprookje'? Het idee komt uit het hoofd van illustrator Caroline Ellenbeck. Het is een extra grote poster (119cm op 84cm) die je met één blik een heel sprookje vertelt. Ideaal voor een kinderkamer, maar ik heb geen kinderen. Dus ik zoek nog even verder naar een goede reden om er eentje te bestellen.
carolineellerbeck.nl 



Heb jij ook dingen gezien waar je super benieuwd naar bent? Laat hier dan snel een berichtje na, dan kunnen we allemaal samen super nieuwsgierig zijn. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten