zondag 7 september 2014

Little things, make big days! - Week 36/14



Maandag worden er ten huize Fabuleus boodschappen gedaan. En meestal is het dan meteen ook restjesdag. We kijken nog wat we in de diepvries hebben en pimpen dat met wat extra hapjes of ander lekkers. Deze week stond er nog een restje chili con carne op het menu dat vooraf werd gegaan van nachos met salsa en guacamole. Mmmmm...

Meer tips om aan de slag te gaan met je restjes vind je hier en hier.


Jeej, op woensdag zat de Flow hier in de brievenbus. Dat is een klein me-feestje! Meestal heb ik die dag niet meteen tijd om erin te beginnen lezen, maar ik maak gegarandeerd even tijd om er 10 minuten door te bladeren. Dat is net genoeg om wat te snuisteren en meteen mega veel goesting te krijgen om dat boekske helemaal uit te lezen. 


Donderdag zaten er zo'n 13 eitjes in de mand. Hoog tijd dus om iets te bedenken om die weg te werken. Een oproep via Facebook zorgde voor veel suggesties. Uiteindelijk deed ik een heel deel eitjes cadeau aan de oma en werden de andere heerlijke zachtgekookte eitjes met soldaatjes. 

Op vrijdag zat het BookBook in de brievenbus. Kijk en geniet vooral even van dit geweldig filmpje mocht je het nog niet gezien hebben!


En ondanks dat ik nu weet dat zowat alles in deze catalogus gephotoshopt is, blijf ik hem geweldig vinden. Ik heb al weer wat dingen aangekruist voor op mijn kerstlijstje. 


De komende week ben ik gastblogger bij Laloe.be (neem zeker al maar eens een kijkje). Ik geef je er 12,5 tips om de allerbeste selfie te maken. Maar er moest dus ook nog minstens één goede selfie van mij gemaakt worden. Dit wazige exemplaar is het alvast niet geworden... 


Vandaag trok de familie Geudens naar Mechelen voor deze tentoonstelling. Er liggen daar wat werken van schilder Albert Geudens (jaja, verre familie!) en dan moet een mens eens gaan kijken, hé!
Maar om eerlijk te zijn, deze tentoonstelling is zijn 8 euro eigenlijk niet waard. Al was het wel eens leuk om met de hele familie op zwier te zijn. 

Volgende week meer 'Little things, make big days'!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten