zondag 14 september 2014

Little things, make big days! - Week 37/14


Begin deze week stond er hier pladijs op het menu. De inspiratie kwam van hier. Maar 't was niet echt bbq-weer, dus daar moest een mouw aan gepast worden. Het werd dus pladijs in de oven (een kwartiertje op 200 graden) met gebakken patatjes (een uurtje in de over op 200 graden). Gebruik trouwens kruidenboter in plaats van gewone boter! Dat maakt het nog veel lekkerder. Allé Jeroen, dat ge daar niet zelf aan gedacht hebt!


Dinsdag was ik te gast bij Laloe.be. Kei tof!
En iedereen (waaronder ik ) die niet goed is in het nemen van een selfie heeft nu toch 12,5 tips gekregen om mee aan de slag te gaan. Na het verzamelen van de tips en wat oefenen kwam ik tot dit resultaat:


Wie had gedacht dat dat er nog eens van ging komen! Woensdag ben ik naar de bib geweest. Ik denk dat het zo'n 15 jaar geleden moet geweest zijn dat ik daar nog eens ben binnen geweest. In tussentijd was ik een oprechte boekenkoper geworden. Ik ben namelijk een beetje vies van boeken die al die veel mensen gelezen zijn. Maar sinds kort ben ik lid van een leesclubje (waarover binnenkort veel meer) en moeten er dus veel meer boeken gelezen worden. Om die kosten wat te drukken, ben ik weer een bibliotheekganger geworden.
Al vraag ik me af hoe lang dat zal duren... het boek dat ik zocht was weeral uitgeleend. Grrr..

Ik heb deze week de Deense film Kapringen gezien. En ik kan hem alleen maar aanraden! Het gaat over een kaping van een schip en het leed en de onderhandelingen die dat met zich meebrengt.
Ik ben sowieso fan van Scandinavische reeksen en deze film mag bij in dat lijstje.



't is trouwens met Pilou Asbaek, beter gekend als Kasper Juul uit Brogen. Al ziet hij er deze keer iets minder fris uit.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten