maandag 15 september 2014

De vijf blogpost waar ik het meest aan gehad heb


Als je blogt dan deel je meestal informatie met de rest van de wereld, maar als blogger leer je ook gewoon zelf super veel bij. Je zoekt extra info om te delen of je werkt handige tools uit die je ook zelf gaat gebruiken. Daarom deel ik vandaag mijn vijf blogpost waar ikzelf het meest aan gehad heb.

  1. Mijn receptenmap is zonder twijfel een printable die ik zelf dagelijks gebruik. Vroeger slingerden mijn recepten overal rond. Nu verzamelen we heel wat recepten in deze map. Ook de afhaalmenu's van de resto's zitten hier in. Gedaan dus met zoeken. Echt handig! 
  2. Nog zo'n geweldige tip die ik steeds gebruik, zijn de diepvrieslabels met masking tape. Zo vind je meteen wat je zoekt in je diepvries. 
  3. En om bij de diepvries te blijven... ook deze printable komt goed van pas ten huize Fabuleus. Vroeger vergaten we wel eens wat we nog allemaal in de diepvries hadden. Nu heb ik een handig lijstje, meteen bij de hand. 
  4. Toen we onze nieuwe keuken in gebruik namen, heb ik heel veel gehad aan de tips om je keuken in te richten. Ik had er eigenlijk nooit bij stil gestaan, maar je kan echt massa's tijd besparen als je je keuken op een logische manier inricht. 
  5. Ondertussen heb ik al heel veel centjes verdient aan de tips om zoekertjes te plaatsen op tweedehandssites en hoe je best zo'n zoekertjes kan opstellen. Je kan het zo gek niet bedenken of je kan het aanbieden op het internet. Het is alleen belangrijk dat je het op de juiste manier doet. 
En jij ook al iets gehad aan mijn blogartikels? Laat dan zeker een berichtje na. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten