vrijdag 13 maart 2015

Blogameetup! Jij komt toch ook?



Het kan soms raar lopen in het leven. Ik wou graag eens een blogevent organiseren en Soetmin stampte vorig jaar de allereerst Blogameetup uit de grond. Dus ik mailde haar en wat bleek? Ze kon best wat hulp gebruiken. We vroegen er ook Heidi en Lobke bij, want hoe meer zielen hoe meer organisatievreugde!

Wij dus aan de slag... van locaties zoeken tot sponsors, van inschrijvingssites tot persberichten schrijven, het komt allemaal kijk bij een blogevent. En ja, we doen dat allemaal voor jullie! Omdat het gewoon gezellig tof is om elkaar te ontmoeten. Om een babbeltje te doen en na drie glazen cava een geweldige idee te bedenken om met andere bloggers samen uit te werken.

Dus kom op 28 maart naar Idealabs in Antwerpen en zorg dat ge met veel zijt, want het zal de moeite zijn. We zorgen voor sprekers die hun beste tips met jullie delen. Er zal eten zijn en drinken. En wie geen tijd heeft gehad om zich te schminken, moet niet panikeren. Daar is ook voor gezorgd. En je gaat gegarandeerd met een gevulde goodie bag naar huis.


Praktisch: 
- De deuren gaan open om 16u.
- De eerste spreker gaat van start rond 17u.
- Er zal eten en drinken zijn.
- Er zal ook heel veel volk zijn om mee te tetteren.
- Je kan ook kennis maken met PR-mensen en leuke merken. Wie weet ontstaan er daar wel geweldige samenwerkingen.
- Je mag zeker ook later komen of vroeger naar huis gaat, maar je gaat natuurlijk wel heel veel leuke dingen missen.
- Inschrijvingsgeld: 40 euro (inclusief eten en drinken)
- Wie niet voor 27 maart heeft ingeschreven is onherroepelijk te laat!

Niet twijfelen dus. Klik HIER en schrijf u in, want de plaatsen zijn beperkt!


Ik kijk er alvast naar uit om jullie allemaal (nog) eens in het echt te zien. Dat gaat daar gezellig worden!! Vertel het trouwens ook verder aan alle bloggers die je kent, want hoe meer volk, hoe leuker!


Ben je een pr-mens, ondernemer of sponsor en heb je zin om ons blogevent te sponsoren? Dat kan! Stuur me snel een mailtje en we werken iets uit.


7 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt jammer dat ik er niet bij kan zijn. Boe, team-building-weekend-ding. BOE!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk komt er nog een vervolg op. Het lijkt me een zeer interessant concept, maar heb helaas al andere plannen :-(!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook ingeschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan jammer genoeg niet, maar alvast heel veel succes en plezier toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen