woensdag 28 januari 2015

Ontdekt IFTTT en is daar heel content mee

Wie zou er nog zonder zijn smartphone of tablet kunnen? Ik niet, dat is duidelijk. Geen iphone meer, is geen enkel telefoonnummer of mailadres om iemand te contacteren, geen 'altijd bij de hand'- digitaal fototoestel meer of een 'wacht ik zoek het even op'-middel. 


Maar soms zijn er zo van die dingen waarvan je denkt, maar allé, dat zou nu toch handig zijn moest ie dat kunnen. Zoals bijvoorbeeld mijn foto's meteen opslagen op mijn Google Drive. En net op dat moment ontdekte ik IFTTT

The internet of Things doet zichzelf weer alle eer aan met IFTTT (afkorting van If This, Than That). Je kan het dan ook zo zot niet bedenken of je vindt de oplossing via IFTTT. Zo kan je bijvoorbeeld instellen dat elke keer dat je je werk binnen en buiten rijdt, de tijdscode wordt opgeslagen op een spreadsheet. Of dat elke mail die je krijgt, ook meteen wordt bijgehouden in Evernote. Of dat al je telefoongesprekken worden genoteerd in een bestand of dat je een berichtje krijgt als het regent, of.... Allé ja, je begrijpt het wel hé. 

Heb je dus ook wat speciale wensen voor je smartphone of tablet? Surf naar IFTTT en echt je zotste wensen komen uit. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten