vrijdag 14 november 2014

De vijf dingen waarmee ik mezelf in de watten leg.

Het was razend druk de afgelopen weken. Ik rende van hot naar her voor het werk, organiseerde samen met een collega een teambuilding, probeerde mijn huishouden wat op orde te houden en schreef ook af en toe eens iets voor mijn blog.

Tijd dus om eens wat gas terug te nemen en hoe kan je dat beter doen dan een dagje helemaal voor jezelf nemen. 100% me-time dus.

En hoe ziet zo'n dagje er dan uit?
Dat begint met zo'n twee uur uitslapen. Langer lukt echt niet meer. Met heimwee denk ik terug aan die tijd dat ik moeiteloos tot 10u en zelfs langer kon uitslapen. Heerlijk was dat toen. In die tijd kon ik trouwens ook nog schaamteloos een nacht wakker blijven. Shit man, ik begin echt oud te klinken.











Eens uit bed was het tijd voor een bad. Heerlijk heet liggen niets doen en wachten tot je helemaal verrimpeld bent. I like!






Ondertussen was het ook tijd voor mijn grootste zonde ever: cappuccino met een stukje chocolade. En in november is dat bijna altijd een chocolade-ventje.



Ik ben vergeten een foto te nemen van mijn pedicure Ann. Zij neemt elke maand mijn voeten eens onder handen. Maar op weg naar daar had ik nog even tijd en liep ik langs bij Bar Marie voor een koffie. Super leuke bar aan het station van Mechelen. Je kan er 's ochtends terecht voor een ontbijt, maar ook voor de lunch ben je er welkom en 's avonds kan je er ook aperitieven. Geen enkele reden dus om er eens niet langs te gaan.





Deze namiddag trok ik naar de kapper. Dat was echt een eeuwigheid geleden. Al enkele maanden (!) loop ik te zeggen dat ik zeer dringend eens moet gaan. Gelukkig heb ik lang krullend haar en kom ik makkelijk weg met wat speldjes en rekkertjes. Maar nu was er echt geen ontkomen meer aan. Geweldig ontspannend vind ik dat zo'n paar uurtje in een kappersstoel en je komt er altijd beter van terug dan je vertrok.




En geen me-time dag zonder iets nieuws. Vandaag kwam mijn nieuwe tas aan. Jeej, ik had er zo naar uitgekeken. Ik vond hem bij SoBaggy. Super leuke webshop waar je allerlei leuke tassen kan vinden. Check that out!








Zo meteen komt Mister Fabuleus thuis en zit mijn dagje me-time er weer op. Maar dan is het weer tijd voor een heerlijke avond we-time!

Kom, vertel het mij! Hoe leg jij jezelf in de watten?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten