woensdag 19 november 2014

De boodschappenblok die ik niet meer kan missen en jij meteen kan bestellen

Soms zijn er zo van die dingen waarvan je denkt, 'wat deed ik vroeger zonder?'. Awel, de boodschappenblok van Gezinnig past in dat rijtje.

Wij gaan hier ene keer per week naar de Delhaize. Als we eens iets vergeten zijn of toch iets extra nodig hebben, lopen we snel even naar de SPAR, op 100 meter van ons deur.

Theoretisch maken we op zondagavond een weekmenu en een boodschappenlijstje. In de praktijk bladeren we vaak nog snel door de receptenmap en kookboeken op maandagavond net voor we vertrekken.

Een boodschappenlijstje is echt wel essentieel. We vertrekken nooit zonder. Je bespaart echt massa's tijd als je met zo'n lijstje naar de winkel trekt.

En sinds kort gebruiken we deze boodschappenblok. Hij werd gemaakt door Gezinnig. Mocht je Gezinnig nog niet kennen, dat is een Nederlandse site vol met tips en leuke spullen om je eigen leven, maar ook dat van je kinderen wat aangenamer te maken.





Deze boodschappenblok verzamelt zowat alle dingen die je wel eens koopt in de supermarkt. Zo hoef je enkel met een kruisje aan te duiden wat je nodig hebt. Het aantal kan je er makkelijk achter noteren.

Ik heb ondertussen de test al gedaan en je vindt er echt bijna alles op. Heb je toch iets speciaals nodig dan zijn er ook telkens lege vakjes waar je de lijst zelf kan aanvullen.

Bovenaan maak je ook meteen een overzicht van je weekmenu. Kei handig!

De lijst hang ik gewoon op onze koelkast of magneetmuur. Zo kan ik hem een hele week lang aanvullen met de spullen die op zijn.

Echt, wij zouden niet meer zonder deze super mega handige boodschappenblok kunnen.


Omdat ik denk dat jullie misschien ook wel zo'n handige bloknote willen, kunnen jullie hem hier gewoon bestellen.

Even praktisch:
Prijs: 9,5 euro
Verzending: 2,30 (al mag je hem hier ook gewoon komen ophalen)

Wil je graag zo'n blok bestellen? Stuur dan even een mailtje naar missfabuleus@gmail.com met als titel 'Ik wil zo'n boodschappenblok'. Laat het ook even weten als je graag een specifieke kleur wil, dan probeer ik daar zo veel als mogelijk rekening mee te houden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten