maandag 24 november 2014

Project Positief

Gisteren verscheen er een rood vlagje bij het openen van mijn facebook. Ik vind dat altijd leuk, want dat wil meestal zeggen dat er een tof berichtje is, nieuwe vriendjes of een leuke vermelding.

En deze keer was het van mijn vroegere collega Erika Van Tielen. Een hele tijd geleden werken we samen aan het beste reisprogramma van Vlaanderen en omstreken. Ondertussen zijn we alle twee een andere weg ingeslagen, maar de blogosfeer laat onze wegen af en toe eens kruisen.

Zoals nu dus... Erika tagde mij voor het Project Positief van By Dagmar Valerie. Een reeks vragen met positieve insteek, en daar zeg ik geen neen tegen!


Wat is je favoriete quote en waarom? 
What ever you decide to do, make sure it makes you happy!
Dit is ongetwijfeld mijn favoriete quote. Ik vind keuzes maken sowieso vreselijk moeilijk. Kies ik best A of toch maar beter B? Maar ik probeer altijd te kiezen met de volle goesting. Want echt niemand wordt gelukkig van een job die goed betaalt, maar echt vreselijk is.

Welke droom zou je in je leven willen realiseren? Yes, you can!
Heb je een uurtje? Ik wil echt nog massa's dingen doen, beleven, ontdekken. Dat gaat van een mini-ideetje tot een mega plan. Het ligt een beetje in mijn aard om telkens nieuwe dingen te leren. De tijd vliegt echt voorbij als ik nieuwe ideeën, plannen of projecten kan uitwerken. Maar een echte ultieme droom heb ik eigenlijk niet. Gewoon van elke dag het beste maken. Meer moet dat toch niet zijn?

Wat betekent geluk voor jou?
Gewoon genieten van kleine dingen: een heerlijk warm bad op zaterdagochtend, een bbq'tje in de tuin, onder een dekentje voor tv liggen. Stuk voor stuk geweldige dingen die wat sprankels brengen in het dagelijkse leven. En natuurlijk moet Mister Fabuleus in de buurt zijn.

Wie kan jou ontzettend opvrolijken? 
Mister Fabuleus natuurlijk. Al die dingen die hier boven staan, zijn nog niet half zo leuk zonder hem. Domme mopjes, een luisterend oor en iemand om mij te helpen kiezen tussen A en B. Kortom, ideaal!

Waarvoor mogen we je 's nachts wakker maken? 
Voor niks eigenlijk... ik slaap gewoon te graag. Of misschien toch... om een vliegtuig te nemen naar een ver land met een fantastische cultuur en lekker eten.

Waardoor kreeg je het laatst een lachbui?
Haha... hier wordt ten huize Fabuleus heel wat afgelachen. Ik hou dus niet bij waardoor of waarom we lachen. Het belangrijkste is dat er hier gelachen wordt.

Op welke prestatie ben je ontzettend trots?
Ik ben niet zo zeer trots, maar wel ontzettend blij met de geweldige dingen die mij de afgelopen 10 jaar overkomen zijn. Ik haalde een mooi diploma waarvan ik nooit gedacht had dat het kon, ik deed al tal van fijn jobs in het bedrijf waar ik al van kindsbeen af wou werken en vorig jaar kochten we een huis in de straat waar ik altijd al wou wonen. Van chance gesproken!

Welke boodschap zou je graag aan andere willen meegeven?
Dat het leven zo ongelooflijk geweldig kan zijn en dat je er gewoon elke dag het beste van moet maken. Gewoon met kleine dingen, elke dag opnieuw! Oei, ik moet gaan stoppen, want het begint hier melig te worden.

Tijd dus om drie bloggers te nomineren:
Succes dames! 
En post zeker een linkje hieronder. 



2 opmerkingen: