vrijdag 17 oktober 2014

Super benieuwd #2

Vorige maand konden jullie al de eerste lading lezen. Hier dus geen tips, maar wel een overzicht van dingen die mij zijn opgevallen en die ik wel eens zou willen proberen. Kortom, alle dingen waar ik super benieuwd naar ben.

Ik heb trouwens ondertussen gehoord dat Smartmat echt heel goed is en dankzij een van jullie kan ik het binnenkort ook eens proberen met een kortingsbonnetje. Dankjewel, Caroline! Ik laat jullie zeker weten hoe het ten huize Fabuleus bevallen is. 

Maar goed! Tijd voor een nieuwe lading dingen waar ik echt super nieuwsgierig naar ben. 
Laten we beginnen met de boeken. 

Oktober is de maand van de nieuwe boeken. Ik zou er weer veel willen lezen, hebben, kopen. Dat kerstlijstje zal snel gevuld zijn die jaar (waarover binnenkort trouwens meer). 
Het boek waar ik zeer nieuwsgierig naar ben is 'Kom hier dat ik u kus' van Griet Op De Beeck. Haar eerste boek (gelezen door zowat half Vlaanderen) las als een trein, maar kan boek twee bevestigen. Ik ben kei nieuwsgierig. 

Ik wil ook heel graag de nieuwe cd van Yevgueni in huis halen. Klein chanceke, hij ligt vanaf vandaag in de winkel. Wie Yevgueni niet kent, raad ik aan toch eens de moeite te doen om te luisteren. Ik ben zot van hun taalgevoel en hoe ze daar zo creatief mee omgaan.

Zoals jullie weten, spelen we hier al graag eens een spelletje. Onze nieuwste aanwinst is Caverna. Hét spel voor de Agricola-liefhebber. En of ik een Agricola-liefhebber ben!! Het spel is nog maar net toegekomen. We bestellen heel wat van ons spelletjes online. Wat kijk ik al uit naar het weekend. Het wordt weer tijd om een overwinning te vieren! (Hier gaat Mister Fabuleus zeker commentaar op hebben.

Maar waar ik echt het allernieuwsgierigste naar ben, is naar waarom Rock Werchter een week verplaatst. Op het internet gaan de wildste geruchten. Er is nu zelfs een poll waar je kan gokken welke mega artiest eind juni naar Werchter komt. Spannend!!! Hebben jullie een idee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten