woensdag 18 maart 2015

Nog een goede tip voor wie graag online shopt en geld wil besparen.

Vorige week deelde ik al een goede tip voor wie geregeld eens iets online koopt en daar wat geld op wil besparen. En goede tips worden meestal aangevuld met nog andere goede tips.

En dat gebeurde afgelopen week. Bram stuurde mij een mailtje met de boodschap dat ik dringende Flipit.com eens moest checken. En dat deed ik!

Iemand hier al van Flipit.com gehoord? Ik niet... en na wat rond geklik op de site en het internet blijkt dat een schande te zijn.
Flipit.com werd opgericht door twee ambitieuze Nederlanders en veroverde in geen tijd de wereld met hun kortingsbonnensite. Het principe is dan ook simpel. Je vindt er een volledig aanbod van kortingscodes, vouchers en acties die meteen te verzilveren zijn via online shops.
Al wie dus online shopt kan maar beter eens een kijkje gaan nemen op Flipit.com voor je op de 'bestellen'-knop klikt.

En het zijn best wel grote merken en webshops die met Flipit samenwerken. Zo versier je er 10% korting voor Zalando of 5 euro korting op je parfum bij Paris XL. Het kortingsaanbod is ook heel variabel dus het niet omdat er vandaag niet tussen zit dat je er morgen geen slag kan slagen.

Lees wel altijd eerst de voorwaarden voor je de kortingscode gebruikt! Zo kom je zeker niet voor verrassingen te staan.

Ik ben nogal eens blij dat ik deze site ontdekt heb! Hebben jullie nog zo'n tips?

2 opmerkingen:

  1. Geen ultieme tip, maar die Flipit staat al tussen m'n favorieten! :-)
    grtjs Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw, wat een geweldige tip! Ik ging een dezer eens kijken voor nieuwe all stars te bestellen op Zalando dus deze tip is mooi meegenomen ;)

    BeantwoordenVerwijderen