woensdag 4 februari 2015

De 27 dingen die je waarschijnlijk nog niet van mij wist...

#spiegelselfie in een vrt-wc, want ik doe mee aan #boostyourpositivity
  • Ik heb geen broers of zussen en ik vind dat ongelooflijk spijtig. 
  • Op mijn paspoort staat Sara, omdat Saartje nog te modern was in 1982. 
  • Ik heb nog steeds een trauma van de kinderopvang waar ik vanaf mijn 7de heel wat tijd doorbracht.
  • In het tweede leerjaar kreeg ik straf omdat ik de slappe lach had.
  • Het middelbaar was niets voor mij. Ik heb er elke minuut afgeteld. 
  • Toen ik 18 jaar was, trok ik voor zes maanden naar Canada om Frans te leren. Veel Frans heb ik er niet geleerd, maar ik had er wel de tijd van mijn leven. 
  • De vraag die ik het meeste hoor is ongetwijfeld "van welk land kom jij eigenlijk"? Het antwoord daarop is: 'gewoon van België en mijn ouders en grootouders ook!'
  • Mijn allereerst vaste job bij VRT was secretaresse bij Radio 2.
  • Als kind dacht ik leerkracht te worden, als tiener actrice.
  • Ik zat vijf jaar in de scouts, maar heb geen totem omdat ik niet mee op kamp wou. 
  • Ik eet het liefst frietjes van de frituur.
  • De week voor de examens in eerste kan, lag ik in het ziekenhuis, maar ik slaagde toch in eerste zit. 
  • Ik zat twee jaar met Mister Fabuleus op school, maar ik heb hem nooit gezien (en hij mij ook niet). 
  • Onze buren zijn de rijkste familie van het land en hebben blijkbaar aandelen in Luxemburg. 
  • Als je goed zoekt op de site van Vlaanderen Vakantieland kan je mij in bikini zien.
  • Op mijn allereerste schooldag heeft iemand mijn banaan gestolen (volgens mijn mama).
  • Ik ruik vaak naar Flower By Kenzo en lak zelden mijn nagels omdat ik dat niet zo goed kan. 
  • Ik heb drie keer mijn rij-examen moeten doen, maar 't is dan toch nog goed gekomen. 
  • Mijn werkdag begin ik altijd met cappuccino.
  • Ik wandelde ooit al eens 10km op de Chinese muur.
  • Mijn allereerste loon bedroeg 1130 euro. 
  • Als ik strijk kijk ik naar Thuis.
  • Ik heb dyslexie, maar dat hebben ze pas ontdekt doen ik 16 was. Ik gebruik heel wat trucjes om dat in het dagdagelijkse leven zo veel mogelijk te verbergen.
  • Ik dacht ooit de weide wereld in te trekken, maar ben uiteindelijk maar 3 km van mijn ouderlijk huis gestrand. 
  • Ik won ooit (in 2000) de voorronde van de Kunstbende in Vlaams-Brabant met een monoloog van een sprookje dat mijn grootouders altijd vertelden. 
  • Ik ben jaloers op mensen die op vijf minuten van hun werk wonen. 
  • Ik vind dat je af en toe gewoon moet durven en ik heb veel bewondering voor iedereen die dat dan ook doet. 
Schrijf ook jou eigen lijstje en post hier een linkje. Dan komen we met z'n allen ook bij jou lezen! 

4 opmerkingen:

  1. Wow, dyslexie en dan zo'n goeie blog schrijven, daar heb ik veel bewondering voor. Petje af!
    Mijn 25 dingen schreef ik al een tijdje geleden: https://tinyblogt.wordpress.com/2014/08/20/25-dingen-over-mij-die-je-nog-niet-wist/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, nummer 1, 4, 5 en 27 zou ik ook kunnen schrijven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist het meeste, behalve van die banaan en van dat opvang trauma :-)
    Maar wat ik écht wel wil weten...Van welk land kom je nu eigenlijk ;-) LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om wat meer over je te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen