woensdag 1 oktober 2014

Hoe zat het in september?

Amai dat is gevolgen! Die septembermaand zit er al weer op. Maar hoe zat het eigenlijk in september: 

Stress van
mijn kleerkast die ik deze week nog op orde wil krijgen. En ik ben zelfs nog niet begonnen. Misschien toch maar best die tip van TinyBlogt volgen en een mondige vriendin bellen. 

Trots op 
ons huis, dat nu echt wel bijna klaar is. Oef, want na zo'n jaar elk weekend renoveren, heb ik het wel gehad. Afgelopen maand hebben we de badkamer en de gang afgewerkt. Het komende weekend beginnen we aan de kleinere taken zoals kapstok en lampen ophangen. 

Ontspannen door 
heerlijk languit in de zetel liggen en ondertussen naar een film of serie kijken. Als dat geen geweldige uitvinding is. Ik wou dat ik het meer kon doen. 




Op restaurant 
gingen we deze maand naar Hungaria in Leuven en La Boya in Mechelen. Alle twee aanraders in hun soort. Bij Hungaria kan je eenvoudig maar super lekker eten combineren met een lekkere cocktail uit hun cocktailbar. Bij La Boya serveren ze dan weer Marokkaanse tapas en tajine. Gewoon allemaal super lekker. 

Gefietst naar 
de bibliotheek! Mijn fiets moest letterlijk vanonder het verbouwingsstof gehaald worden, maar ik ben er toch maar mee naar de bibliotheek gefietst. Ik was trouwens ook al een eeuwigheid niet meer in de bib geweest. En dat allemaal voor het boek Cassandra dat ik dingend moet beginnen lezen voor de boekenclub. 



Geleerd dat 
je best meteen naar de bank kan rennen om je lening te laten herberekenen. Onze huidige bank doet jammer genoeg niets voor zijn klanten (beetje dom, toch?) en daarom stappen wij binnenkort over naar een andere bank. Bel, mail of loop gewoon langs bij een aantal banken en je zult zien dat je heel wat geld gaat besparen op je lening. 

Dromen van 
meer tijd om te bloggen en wilde projecten uit te werken. Mijn hoofd zit vol leuke ideeën, maar ik heb gewoon geen tijd genoeg om er eens werk van te maken. 

Boos op 
de steeds korter wordende dagen! Ik was weeral vergeten dat het eind september al om half acht donker is. Grrr... en dan moet de winter nog komen.

Geïnspireerd door 
A Beautiful Mess. Ik heb deze Amerikaanse blog nog maar net ontdekt door Kathleen. Eens ik er op terecht gekomen ben blijf ik maar doorklikken van het ene bericht naar het andere. Ook de Kitchn is een geweldige site voor iedereen die op zoek is naar huis, thuis en keuken inspiratie. 




Verlegen voor 
mijn rommelig bureau. Ik ben al drie weken van plan om het op te ruimen, maar het komt er nooit van. 't zal dus voor in oktober zijn. 

De woorden voor oktober zijn: gewonnen - opgemerkt in het nieuws - beste aankoop - geweest naar - leukste muziek - grootste zonde - aan het lezen - frustratie - gewerkt aan - schuldig over. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten