woensdag 10 september 2014

Te Gast: Laloe.be

Wat een eer! Miss Fabuleus krijgt voortaan elke maand een andere blogger/blogster over de vloer. En ik mag beginnen!
Het leuke is dat Miss Fabuleus en ikzelf op professioneel gebied samen al schitterende en grootse (letterlijk zelfs!) dingen hebben mogen doen. Fijn dat ook onze zijprojectjes elkaar nu vinden!

Het is de bedoeling dat ik mijn eigen blog voorstel én het stokje doorgeef aan een andere blog die ik met plezier volg. Ik ben alvast benieuwd welke weg het stokje zal afleggen en welke blogs ik zo nog allemaal zal ontdekken!

Ik blog al enkele jaren en had al verschillende blogs. Sinds mei vorig jaar neem ik het allemaal een beetje serieuzer en is er een eigen URL. Ik blog omdat ik altijd al graag geschreven heb. En omdat ik tips en verhalen wil delen. Ik kon niet meteen voor een bepaalde niche kiezen en besloot dan maar over alles te schrijven wat me interesseert en bezig houdt. Op maandag schreef ik bijvoorbeeld over mijn verbouwingen. Ook mijn moestuin-avonturen en handige tips om te organiseren komen op de eerste dag van de week aan bod. Op dinsdag deel ik een makkelijk receptje. Geen culinaire hoogstandjes maar iets wat zelfs een drukbezet persoon op tafel kan toveren. Donderdag staat in het teken van vakantie en reizen. Zowel ver weg als leuke dichtbij-uitstapjes. 's Vrijdags gaan we uit eten. Mijn naaisels en tutorials om zelf aan de slag te gaan deel ik op zondag. Op mijn blog is er ook (meer en meer) ruimte voor mijn duik- en loopavonturen en tegen 2015 wil ik ook nog enkele nieuwe rubriekjes lanceren. Veel plannen dus! 

Naast blogs schrijven, lees ik ook heel wat blogs. Er zitten echt pareltjes tussen! Hier verklap ik welke mijn favoriete blogs zijn. Uit al deze blogs was het heel moeilijk om eentje te selecteren... Ik koos uiteindelijk voor Josie's Little Things. Omdat ik dankzij haar de Nuxe Huile Prodigieuse leerde kennen. En ze me de weg toonde naar de Garmin Forerunner. Ook ontdekte ik dankzij haar al heel wat toffe adresjes. Bovendien is Josephine een hele toffe madame! Ik volg haar blog nog niet zo lang (sinds we elkaar ontmoetten op de Bloggers Meet Up van Soetmin) maar ben sindsdien trouwe volger en lees met veel plezier haar avonturen en beauty-tips! Dus Josie, het stokje is hierbij voor jou!

Neem zeker ook eens een kijkje op www.laloe.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten