maandag 22 september 2014

Pinspiratie: Leuke magneten

Vorige week deelde ik tips om een magneetmuur te maken. Eens zo'n muur, moet je natuurlijk ook op zoek naar leuke magneetjes. Ik liet me alvast inspireren door Pintrest.


Ik vind deze dierenpoepmagneetjes heel leuk! Je maakt ze trouwens super makkelijk zelf. In de betere speelgoedwinkel koop je plastic dieren. Je zaagt ze in twee, vult ze met krantenpapier (lijm het aan elkaar vast) en lijm een magneet aan het krantenpapier. Alles goed laten drogen en je hebt zo'n geweldige magneten aan je muur hangen. 



Met een likje verf krijgen ze trouwens allemaal dezelfde kleur. Zo goud vind ik wel hip!



Simpel, meer zeer stijlvol. Leuk idee voor als je nog een doos domino op zolder hebt liggen dat je toch niet meer gebruikt. 



Dit is echt een ideetje voor de handige miekes die hier geregeld eens op bezoek komen. Ga aan de slag met naald en draad en plak er achteraf een magneet op. Zo hangen je creaties te pronken aan je magneetmuur of gewoon op je frigo. 



Weet je ook geen blijf met de massa's knopen die in je huis liggen rond te slingeren? Gewoon een magneet op plakken en ze krijgen een tweede leven. 



En dat geldt ook voor je houten wasknijpers. Je kan ze schilderen of gewoon beplakken met hippe masking tape. Gebruik geen ronde maar wel lange magneten. Zo blijven ze beter op de koelkast plakken. 

Jullie nog leuke magneetideeën? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten