dinsdag 6 augustus 2013

En we zijn vertrokken ...

Kunstwerk van Ursus Wehrli

Er moest iets veranderen, dat was duidelijk! De afgelopen maanden had ik amper tijd om ons huis op orde te brengen. Ok, het was een beetje een vreemde periode. We kopen en verkopen niet elke maand een huis, maar toch.

Maar hoe komt dat nu eigenlijk dat ik nooit tijd heb? Na even zoeken op internet werd de diagnose snel gesteld. Ik heb 'organititis'. Het is niet pijnlijk of besmettelijk, en het belangrijkste is dat je er ook nog iets aan kan doen.

Het was wel leuk om vast te stellen dat ik lang niet de enige ben met deze ambetante afwijking. En dat er ook nog veel ergere gevallen rondlopen.

Tijd dus om aan de slag te gaan en aangezien je alles beter doet in groep (ja, ja, sociale druk) deel ik al mijn tips en tricks op deze blog. Je kan dus gewoon super actief meedoen en meteen al je kasten beginnen uitmesten, of je kan gewoon denken 'Ha ja, dat zou ik ook eens moeten proberen' om dan gewoon weer doelloos verder te surfen op het internet. Je doet er vooral gewoon je goesting mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten