maandag 8 april 2013

Ben jij trendy deze lente?

Blijkbaar vertikken we het dit jaar met z'n allen om zomerkleren te gaan komen. Officiële instanties roepen luid dat we het te koud vinden. Maar is dat wel zo? Zou het niet kunnen dat de mode van 2013 ons gewoon niet zo aanstaat? Ik trok op onderzoek uit en kwam (het kan al eens meezitten) een uitgewerkt artikel tegen in de weekendkrant. 10 dingen die we het komende seizoen zeker in onze kast moeten hebben liggen. Maar durven we ze er ook nog uithalen voor de leuke bbq of zonovergoten uitstap? Oordeel vooral zelf, maar mijn gedacht krijg je alvast. 


De plissérok
Ik vind het een beetje oubollig klinken, maar ik wil het wel een kans geven deze zomer. Die leuke kleurtjes maken het al meteen een stukje hipper. Ok, met deze trend doe ik mee! Laat die plooirok maar komen.





De cateyezonnebril
Neen, dankjewel... Ik ga passen. De zonnenbrilgekte gaat dan ook al enkele jaren aan mij voorbij.

Trouwens, ik hoop dat ze hier snel ook een goedkope versie van gaan maken. In tijden van crisis vind ik meer dan 200 euro voor een zonnebril echt wel wat decadent.










De bloemenskinny
Is die skinny-rage nu nog steeds niet voorbij? Wanneer gaat dat eindelijk eens uit de mode en kan de bootcut weer aan zijn opmars beginnen.

Over de lelijke prints ga ik gewoon zwijgen!





Het nieuwe pak
Voor wie vindt dat bij een lelijke broek ook nog een lelijk jasje past, hebben ze dit uitgevonden.

Mocht je dit willen dragen, dan graag als het al donker is.
















De gladiatorssandaal 2.0
Hip jezusschoeisel, ik ben er helemaal voor! Leuk en vooral ook handig, want zo bespaar ik mijn voeten deze zomer zeer pijnlijke blaren.













De mini-bag
Gedaan om met grote handtassen te sleuren die vol rommel zitten en waar we toch nooit meer iets in terugvinden. Welkom aan de mini-bag! Ik hoop dat jij een eeuwige trend blijft.

En sorry schat, deze zomer zal je zelf je spullen moeten meenemen. Er is geen plaats meer in mijn tas.







De statement necklace
Ja, een statement zal je er waarschijnlijk wel mee maken, maar zou dat handig zijn zo'n groot ding aan je nek?
Misschien wil ik het wel eens een kans geven tijdens een feestje of avondje uit.










De platformsneaker
Eigenlijk nog wel leuk, maar sorry, het past niet echt bij mijn stijl.





De lentetrui
Helemaal voor! Die lichte truitjes komen een hele zomer van pas, want het kan koud worden tijdens een terrasje of bbq. Of het kan ook gewoon heel de zomer maar 15 graden zijn... Je kan er dus niet genoeg van in je kast hebben liggen.















Het bomberjacket
Echt? Moet dit? Hadden we dat niet achtergelaten in de vorige eeuw?



Conclusie:
4,5 op 10.... ai, ik vrees dat ik gebuisd ben voor de zomertrends van 2013. Dat zal een tweede zit worden later in het seizoen! Hopelijk halen jullie een hogere score.




1 opmerking: