woensdag 22 oktober 2014

DIY: Scrabbelmagneetjes




Vorige maand kon je hier al lezen dat wij heel content zijn van onze magneetmuur. Maar het is je misschien wel opgevallen? Mijn magneetjes zien er maar wat triestig uit. Tijd dus om ze te pimpen.

Op pintrest zie je tal van leuke ideeën de revue passeren. Inspiratie vind je hier. Maar ik ben vooral fan van de scrabbelmagneetjes. Ik dus aan de slag. Niet dat ik echt zo'n handige Harry ben. Al sinds de kleuterklas vind ik knutselen maar beperkt leuk (meestal tot het toch niet loopt zoals ik gedacht had). 

Wat heb je nodig:
Een doos scrabbel die stof ligt te vergaren op zolder
Magneetjes
Straffe lijm

En dan is het gewoon super simpel. Beetje lijm om de magneetjes en dan een scrabbellettertje erop plakken. Geef de lijm wel zo'n 24 uur de tijd om te drogen. Zo ben je zeker dat alles goed gaat blijven plakken. 

Leuk, hé? 


1 opmerking: