maandag 5 mei 2014

Miss Fabuleus surft wat rond...

Ook deze maand heb ik weer wat rond gesurft op het wereldwijde web en kwam ik weer heel wat leuke gadgets tegen. De meeste zijn super leuk om zelf te hebben, maar met moederdag voor de deur kan je misschien ook eens iets weggeven! Iedereen kan wel iets gebruiken om tijd te winnen, z'n leven te organiseren of geld te besparen.

Deze geweldige muurstickers heeft echt mijn hart gestolen. Hij herinnert je er altijd aan dat de energie die je gebruikt ook altijd ergens moet worden opgewekt. Reden dus om er spaarzaam mee om te springen.
Je kan deze muursticker voor 24,95 euro bestellen bij bespaarbazaar.nl



Ook helemaal super is deze herbruikbare lunchbag. Ik heb hier thuis ook een voorraadje bruine zakken liggen. Super handig om snel wat cake'jes mee te geven als mensen op bezoek komen, of een lunchke mee te nemen naar het werk. Zo'n zak kan je natuurlijk maar één keer gebruiken, daarom dus dat ze nu zo'n herbruikbare zak verkopen. Slim, slim, slim...

Trouwens, helemaal leuk is dat je met viltstiften elke dag opnieuw een persoonlijke boodschap kan noteren.
Zoiets vind ik dus echt mega, geweldig tof!!

Je koopt deze herbruikbare zak voor 15,75 euro bij Cookalike.be

Bij het zien van deze tas kan ik alleen maar zin krijgen om er op uit te trekken! Een picknick, een dagje naar zee... Zo'n tas komt echt bij elke gelegenheid van pas. Voor 52 euro is hij helemaal van jou. Trouwens, Lots of Lili is een webshop vol met van die leuke spullen.



Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuw hoesje voor mijn Iphone en ik heb mijn oog laten vallen op deze...

Super toch?! Past helemaal bij de zomer die op komst is. Je kan hem al voor 15,95 euro kopen bij Hippe Snuitjes.


Deze EHBO-kist zou ik ook wel willen! Jammer, maar helaas. Ze is niet meer in voorraad bij Kids With Flair. Anders zou ik ze meteen bestellen.
Weer heel wat leuke spulletjes gespot...  om zelf te hebben of gewoon om weg te geven. Volgende maand meer shoppingfun! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten