zondag 18 augustus 2013

Deze week volgens Instagram

"Allé, waar is uw 365 dagen-project naar toe? Nu weten we niet meer wat ge elke dag doet", zeiden een aantal mensen tegen mij. Geen nood! Er wordt dan niet meer elke dag een foto gepost, maar vanaf nu krijg je telkens een weekoverzicht. Zo weet iedereen toch nog waar Miss Fabuleus een hele week uithangt. 

Vorig weekend kreeg ik een geweldig leuke koffiepot van mijn oma. Niet dat het een familiestuk is of zo... Zij had hem ook maar recent van iemand gekregen en eerst de tasjes en bordje voor zichzelf gehouden. 
Jammer dat we geen koffie drinken! Maar iedereen heeft recht op een carrièreswitch, dus vanaf nu is het een theepot. En owhee als iemand hem nog koffiepot durft te noemen! 



Sinds kort heb ik een toetsenbord voor mijn iPad Mini. Maandag heb ik hem voor het eerst uitgetest op de trein. Het is echt super handig. Een echte aanwinst! Zo kan ik nu van overal leuke blogberichten schrijven. 




Er zijn zo van die dagen dat je vindt dat je iets verdiend hebt... Wel vandaag was zo'n dag! 



Een superlang weekend inzetten met een match van De Rode Duivels, dat lijkt me een toppertje! Wij dus naar het Koning Boudewijn stadion. Goed weer, leuke sfeer en knappe voetballers, meer moet dat niet zijn! Alleen had een goal wel leuk geweest... 



15 augustus is zowat de nationale rommelmarkt-dag in Boortmeerbeek en omstreken. Van zeer ver en ook iets dichter komt iedereen kijken naar andermans rommel. En ze willen er zelfs geld voor geven. Zo ook Miss Fabuleus... Goede oogst dit jaar: 4 antieke kaders en dit leuke letterbakje dat nog gepimpt moet worden. 


PS: Herinner me er aan dat ik daar volgend jaar eens met mijn eigen rommel moet gaan staan. 


Vrijdagochtend vroeg uit bed om stontjescake te maken. Het recept deelde ik al met jullie. 



Af en toe gaan we al eens wat tuinieren in onze nieuwe tuin. Het is nog niet echt ons huis, maar als we alles heel de zomer laten groeien, gaat het een echte jungle worden. Zaterdag was dus 'werkdag' en werken was het. Er werden tussenschotten afgebroken, lavastenen geruimd en sierstenen versleurd. Trots en voldaan kwamen we thuis en toen werd deze foto genomen. 




En aangezien zondag rustdag is... lijkt me dat vandaag een top idee! #tisnodig 



Wil je nog meer foto's zien van Miss Fabuleus? Volg me dan via Instagram


Geen opmerkingen:

Een reactie posten