vrijdag 12 april 2013

Op het menu: Lamsburger

Als je nu echt eens iets lekker wil eten, dan kan ik je de lamsburger van Dagelijkse Kost aanraden. Het recept kan je vinden via de site van één. Aangezien het recept eigenlijk perfect is, ga ik het vandaag niet aanvullen met mijn eigen bevindingen. Probeer het gewoon!

Ik gun jullie wel wat inkijk in mijn keuken.


Je hebt heel wat ingrediënten nodig voor dit gerecht en je moet ze ook allemaal super mini klein snijden. Gevaarlijk voor de vingers dus. 






Alles vrolijk mengen en de handen lekker vuil maken, en zo krijg je lamsburgers. 


Toch nog een extra tip: bak de burgers in olië en boter. Dat spat veel minder en dat maakt ze nog lekkerder. 


Nog een slaatje, dat bomvol zit van lekkere groenten en kruiden, toevoegen en dan moet je er alleen nog maar van smullen en je vingers aflikken! 

Echt, echt, echt proberen! 
En laat ook zeker weten wat jullie ervan vinden. 

1 opmerking: